Huisregels
Iedereen die gebruik maakt van onze voorzieningen verklaart akkoord te gaan met onderstaande huisregels.
Algemeen
De doelstelling van Artemystic is het bieden van kwalitatief hoogstaande behandelingen waarbij hoogwaardige producten, continue training, gedegen advies, betrouwbaarheid, wederzijds respect en een goede service voorop staan. Iedere behandeling wordt afgestemd op een deskundig advies en uw persoonlijke wensen. Op deze manier bereiken we sneller het doel van de behandeling(en).
Persoonlijke aandacht vinden wij erg belangrijk. Wij werken daarom ook uitsluitend op afspraak zodat wij alle tijd voor u kunnen nemen. Afspraken kunnen telefonisch, online, app of via e-mail gemaakt worden. Onze openingstijden vindt u terug op hoofdpagina van deze
Bereikbaarheid
Tijdens de behandelingen en buiten de openingstijden, kunnen wij de telefoon niet opnemen. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om uw naam en telefoonnummer in te spreken zodat wij u terug kunnen bellen. U kunt natuurlijk ook altijd een whatsapp of een e-mail sturen, wij controleren meerdere keren per dag onze app en mailbox.
Aankomsttijd
Om het meeste profijt uit de behandeling te halen, adviseren wij u om op tijd (niet te vroeg, maar zeker niet te laat) in onze praktijk aanwezig te zijn. Houdt er rekening mee dat er géén (grote) wachtruimte is.
Indien u meer dan 10 minuten later komt dan de afgesproken tijd, wordt de verloren tijd in mindering gebracht op de voor u gereserveerde behandeltijd. U bent echter wel het volledige behandeltarief verschuldigd.
Algemene voorwaarden
Bij het maken van uw afspraak gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden. Deze voorwaarden staan op deze website vermeld en vindt u ook terug in onze salon.
Annulering van een afspraak
Alle behandelingen vinden op afspraak plaats en vraagt om een nauwkeurige planning. Indien u een afspraak niet na kunt komen, verzoek ik u mij dit minimaal 24 uur van tevoren telefonisch, per whatsapp of per e-mail te melden. Komt u op uw afspraak niet opdagen (no show), dan brengen wij – ongeacht de reden – 50% van de afgesproken behandeling met een minimum van € 25,- bij u in rekening.
Annulering bij ziekte
Bent u ziek op de dag van uw afspraak, dan dient u uw afspraak vóór 09.00 uur telefonisch of per e-mail te annuleren. Bij een niet tijdig geannuleerde afspraak brengen we € 25,- in rekening.
In het geval van een niet tijdig geannuleerde kuurbehandeling(en) dan wel afwezigheid zonder bericht, wordt de betreffende kuurbehandeling van de kuur afgeboekt als zijnde ontvangen. Hierop zijn geen uitzonderingen mogelijk.
Wij geven in geval van eenzijdig afbreken van een kuur geen geld terug, een tegoedbon t.w.v. het aankoopbedrag (waarbij u vrij bent om deze te besteden voor andere producten of behandelingen) behoort wel tot de mogelijkheden.
Betalingsmogelijkheden
Uit veiligheidsoverwegingen geven wij de voorkeur aan betaling per pin.
Hygiëne
In ons vakgebied is hygiëne zeer belangrijk. Neem daarom altijd een bad of douche voordat u naar de praktijk komt. Gelieve geen parfum of bodylotion te gebruiken. Sieraden en dergelijke mag u thuis laten.
Koortslip
In verband met besmettingsgevaar kan er bij een koortslip geen gezichtsbehandeling plaatsvinden. Indien u met regelmaat last heeft van een koortslip, dan zal ik dit op uw klantenkaart vermelden. Bij het opkomen van de koortslip verzoek ik u om de behandeling af te melden en een nieuwe afspraak in te boeken.
Kinderen
Het is niet toegestaan om kind(eren) onder de 12 jaar mee te brengen naar uw afspraak. Dit vanwege kostbare producten en apparatuur binnen kinderhandbereik. Daarnaast beschikken wij niet over een kinderopvang en kunnen wij ons niet professioneel focussen op u als klant als er kinderen in de praktijk aanwezig zijn.
Mobiele telefoons
Voor uw eigen rust: mobiele telefoons uit of op stil tijdens de behandeling
Omgangsvormen
De behandelingen die wij geven zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken hiertoe zullen wij dan ook niet ingaan. Indien de omstandigheden ons daartoe dwingen zullen wij de behandeling voortijdig staken en u verzoeken om de praktijk definitief te verlaten. Uiteraard worden wel de volledige behandelkosten in rekening gebracht.
Parkeren
Bezoekt u ons met de auto? Wilt u dan zo vriendelijk zijn om uw auto op de algemene parkeerplaatsen te parkeren? Deze parkeerplaatsen bevinden zich in de hoek (tussen de hoekwoningen). Dit om de overlast voor de omwonenden te beperken. U kunt hier gratis uw auto parkeren.
Privacy
Uw persoonlijke en medische gegevens worden zonder uw schriftelijke toestemming nooit verstrekt aan derden. U leest ons privacy verklaring terug op onze website of in onze salon.
Social Media
Schoonheidssalon Artemystic is actief op de social media kanalen zoals Facebook, Instagram, Twitter. Natuurlijk delen wij graag informatie over onze salon, behandelingen en producten. Ook willen wij graag u Ieke behandelresultaten met u delen d.m.v. het plaatsen van een voor/na foto. Echter zullen wij nooit ongevraagd foto’s van u online zetten of delen. Indien wij een resultaat willen delen zal dit pas plaatsvinden nadat u hiervoor een schriftelijke toestemming en goedkeuring heeft afgegeven, daarna worden deze foto’s geanonimiseerd en gedeeld.
Uiteraard vinden we het wel heel erg leuk en fijn als u een bericht, leuke foto’s of opmerkingen op onze social media’s achterlaat.
Wkkgz
Per januari 2016 is de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg gefaseerd ingevoerd. De wet geldt voor alle zorgaanbieders. Zowel voor zorginstellingen als zelfstandig beroepsbeoefenaren. Met ingang van 1 januari 2017 is de WKKGZ volledig van kracht, waardoor ik als zorgverlener verplicht ben om; een cliëntenbestand bij te houden, algemene voorwaarden te hebben (te zien in praktijk, kvk en salon), aangesloten te zijn bij een geschillencommissie, mijn vermoedens bij huiselijk geweld en kindermishandeling verplicht te melden en geweld in de zorgrelatie of ernstige incidenten (door zowel mijn toedoen of als door toedoen van cliënt) te melden bij de inspectie voor de gezondheidszorg. Voor meer informatie hierover verwijs ik u graag naar onze website.
Vragen, suggesties, complimenten of klachten
Dienstverlening kan altijd beter. Op deze manier blijven wij alert en streven wij naar het beste. Wij waarderen uw mening. Vertel ons, hoe u onze diensten heeft ervaren en hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. Hebt u klachten? Laat het ons dan ook weten.